Mijn nieuwe kwasten

Jaaaaa ik kreeg mijn pakketje van douglas binnen!
Al een heel lange tijd was ik van plan nieuwe kwasten te bestellen..
Ik ben zo iemand die zulk soort dingen erg lang uitstelt 😂  Net als het wassen van mijn kwasten overigens...

Maar nu had ik mezelf dus wel eindelijk zover!
Ik bestelde dus wat nieuwe oogschaduw kwasten en een nieuwe blush kwast van Zoeva en laat in dit artikel wat foto's zien en laat mijn eerste indruk weten.

De MAC 217  belande ook in mijn winkelmandje, wil hem al zo lang maar telkens twijfelde ik.. Maar nu toch gedaan!

Kijken jullie mee?



Het En Taupe set van Zoeva sprak mij al een tijdje aan.
Omdat hier kwasten inzitten die ik anders los zou bestellen koos ik voor deze set en bestelde ik dus nog een 222 Luxe All Over Shader en de 127 Luxe Sheer Cheek.

Ik heb al meerdere kwasten van Zoeva ( Rose Golden Luxury Vol. 2 Complete Set) en ik ben daar heel erg over te spreken! Sinds ik die heb gebruik ik eigenlijk alleen deze nog, ik merk dat ik liever voor kwaliteit ga dan voor kwantiteit ;)

De set kwam in een zwart kartonnen doosje, met op de achterkant uitleg over wat de inhoud is.

Het is een set van 6 kwasten en daarbij krijg je een bijpassende clutch.
Kwasten die je bij deze set ontvangt:
- 227 Luxe Soft Definer;
- 228 Luxe Crease;
- 230 Luxe Pencil;
- 238 Luxe Precise Shader;
- 317 Wing Liner;
- 322 Brow Line.

De kwasten zijn allemaal super zacht en ik weet van mijn andere kwasten dat dit na het wassen ook zo blijft. De wingliner is naar mijn idee wel iets te lang om er een gel liner mee te zetten, maar dat is voor iedereen persoonlijk. De 230 Luxe Pencil is iets steviger, dat vind ik fijn. Hij is nog wel heel zacht en niet heel hard, als je me begrijpt, haha.



Dan de twee kwasten van Zoeva die ik nog los bestelde.
Net als de bovenstaande kwasten ook hele mooie zachte kwasten, zwart met zilver. De Sheer Cheek ga ik denk ik gebruiken voor contouren of highlighten, maar misschien ook wel gewoon voor blush.



En als laatste, maar zeker niet de minste: De MAC 217! 
De dag na ik mijn bestelling had geplaatst was ik toevallig bij MAC om een nieuwe oogschaduw te proberen, de medewerkster gebruikte de 217 en kon dus zelf ook niet wachten op mijn pakketje! 

De kwast is super zacht en blend je oogschaduw echt fantastisch uit! 



Ik ben weer helemaal blij met mijn nieuwe kwasten en ben erg benieuwd hoe ze straks in gebruik zullen zijn, maar als ze net zo fijn werken als mijn andere zoeva kwasten zal ik niet worden teleurgesteld!

Wat zijn jouw favorieten kwasten?

 xx Gwen






Reacties

Populaire berichten