Throwback tag!

Vandaag heb ik een tag voor jullie, namelijk de throwback tag!

In deze tag leren jullie mij ook een beetje beter kennen.
Onderaan het artikel staan de vragen in een lijstje voor de liefhebbers die hem zelf ook een keer willen doen!


Lezen jullie mee?


1. In welk jaar ben je geboren?
Ik ben geboren in november 1998, wat mij nu 18 jaar oud maakt!

2. Heb je foto's van jezelf toen je jong was?
Zeker! Op de eerste was ik een jaar of 3, de tweede een jaar of 5 en op de laatste was ik volgens mij 13!



3. Welke TV programma's keek je als kind?
Als kind keek ik heel veel naar Fox Kids, wat later Jetix werd en wat nu Disney XD is geworden. Ook programma's als Hannah Montana en Wizards of Waverly place vond ik erg leuk om te kijken.
En natuurlijk op Nederland 3 keek ik naar Het Klokhuis, jeugdjournaal etc..

4. Wat wou je vroeger worden en wil je dat nog steeds worden?
Als kind wou ik heel veel worden, dan weer succesvol dressuuramazone, basisschool juf, moeder, dierenarts, model, noem maar op!

Van dit lijstje wil ik eigenlijk alleen nog moeder worden, de rest heb ik een beetje aan de kant geschoven.. maar in Augustus word ik moeder dus tegen die tijd is die grote kleine meisjes droom wel waarheid😊

5. Heb je een video van jezelf van toen je klein was?
Nee.. Niet op mijn laptop.
Ergens moet ik nog wel een video hebben, maar die liggen allemaal bij mijn ouders thuis.

6. Wat was je favoriete speelgoed?
Mijn favoriete speelgoed was playmobil, lego, barbies, schleich en de poppen!
Ik en mijn zus hadden bakken vol playmobil, lego en barbies en voor de poppen hadden we oneindig veel kleertjes! Het leukste vond ik om voor mijn schleich paarden een hele stal te bouwen met de kapla blokjes, hahah

7. Wat is het meest gĂȘnantste wat je je nog kan herinneren wat je ooit hebt gedaan?
Dit is even een lastige.. Er is Ă©Ă©n ding wat ik me nog wel goed kan herinneren en dat is dat ik ergens liep en een vrouw haar hand vast greep en haar mama noemde.. Volgens mij heeft elk kind zoiets wel een keer meegemaakt.. Ik zal vast wel iets nog gĂȘnanter hebben gedaan, maar daar kom ik nu even niet op.

8. Noem 3 liedjes waar je als kind vroeger graag naar luisterde.
- Alle liedjes van K3 kan ik hier net zo goed neer zetten, hahah.
Mijn favorieten waren; Klein geel visje, Oma's aan de top en Superhero. Die laatste kwam geloof ik uit een film van ze.

9. Zijn er speciale dingen die je hebt bewaard van toen je een kind was?
Veel knuffels heb ik bewaard en mijn favoriete tutteldoekje, in ieder geval wat daar nog van over was.

10. Wat is het engste ding wat je nog kan herinneren wat is gebeurd toen je jong was?
Daar hoef ik niet lang over na te denken.. Als vier jarig meisje was ik op verjaardag (met verder allemaal jongens...) waar we een film over dino's gingen kijken.. Dino's vond ik toen geen probleem.. maar het feit dat mensen door ze werden opgegeten en het er allemaal erg realistisch uitzag... Na een kwartier is de film speciaal voor mij uitgezet en hebben we Lilo en Stitch gekeken. Ik heb nog een week nachtmerries gehad en aan tafel wou ik absoluut niet in het zicht zitten omdat de dino's mij anders konden vinden. Nu ik erop terug kijk kan ik er wel om lachen, maar Jurassic Park? Nope, nog steeds niet gezien. Dino's? Nope, ook daar ben ik geen fan van. Tenzij getekend😂


Zo, dit waren de vragen.
Ik vond het een erg leuke tag om te doen en zal zeker vaker nog iets van tags gaan doen. Op die manier leren jullie mij ook wat beter kennen.



X Gwen

Hieronder nog het lijstje met de vragen voor als je de tag wilt overnemen!

In welk jaar ben je geboren?
Heb je foto's van jezelf van toen je jong was?
Welke tv programma's keek je als kind?
Wat wou je vroeger worden en wil je dat nog steeds worden?

Heb je een video van jezelf van toen je klein was?
Wat was je favoriete speelgoed om mee te spelen?

Wat is het meest gĂȘnantste wat je je nog kan herinneren wat je ooit hebt gedaan?
Noem 3 liedjes waar je als kind vroeger graag naar luisterde.
Zijn er speciale dingen die je hebt bewaard van toen je een kind was?
Wat is het engste ding wat je nog kan herinneren wat is gebeurd toen je jong was?

Reacties

  1. Dezelfde maand, alleen ben ik heel ouder dan jou. Wat cute foto`s van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat leuk. Hannah Montana kan ik me ook nog goed herinneren. :) En ik las dat je moeder wordt, succes alvast met het moederschap. Lijkt me enorm heftig.

    http://www.mustmag.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Was in het begin inderdaad even heel erg wennen en heftig maar inmiddels kan ik niet meer wachten om de kleine man te ontmoetenđŸ€—

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten