foto artikeltje: mijn kat macho voor de lens!

Hoii! Vandaag een artikeltje met wat foto's van mijn kat Macho

Ik hou er van zo nu en dan om uitgebreid foto's te maken en hij mag dan voor model spelen

kijken jullie mee naar mijn eigen foto modelletje?
1
Zijn sprekende blik, soms zit ie ook met zn bekje open

2
Hoog op de schuur, kijken naar de omgeving

3
Is wel erg slaapwekkend hoor dat model spelen..

4
.....


Misschien nog wat leuke informatie: Deze foto's heb ik allemaal gemaakt met mijn Nikon spiegelreflex camera, welk model en objectief weet ik zo even niet uit mijn hoofd. De foto's zijn nabewerkt in Lightroom. (helaas wel de proefversie die nu is afgelopen.. maar zit er over na te denken lightroom binnenkort aan te schaffen)

Er zullen wel vaker van dit soort blogjes online komen waarin ik alleen foto's deel.
Van macho.. Van de natuur.. noem maar op!

Heb jij ook een huisdier waar je geregeld foto's van maakt?

XX Gwen



Reacties

Populaire berichten