TAG: 15 vragen die niemand stelt

 Vandaag heb ik een leuke tag!

De 15 vragen die niemand stelt tag.

Vond het een erg leuke tag  om in te vullen, zo kom je toch nog achter bepaalde dingen en leren jullie mij ook nog een beetje extra kennen!



1 Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht, zelfs al staan ze een klein beetje open dan stap ik nog uit bed om ze dicht te doen. Zelfs al lig ik al zo lekker...

 2 Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Tuurlijk! Ik gebruik ze om mijn make-up kwasten te wassen, hahah

 3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nope nog nooit!✌

 4 Gebruik je to-do lijstjes?
Soms, heel soms. Maar afvinken vergeet ik dan weer..😬

5 Heb je sproeten?
Nee!

6 Heb je ooit in de bosjes geplast?
Volgens mij heeft iedereen dit wel een keer gedaan...

7 Hoe groot is je bed?
Groot genoeg, precieze afmetingen weet ik niet.

8 Ben je lui?
Af en toe, tegenwoordig vooral na een drukke dag.

 9 Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Mijn energie level..

10.Kauw je op potloden en pennen?
Nee, nooit. Kan daar totaal niet tegen 🙈

11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, maar ik hield wel van hutten bouwen en dat soort dingen 😄

12 Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Jaaa, Finding Nemo, Finding Dory.. My faves💕💕
En straks heb ik alleen maar een extra excuus om vaker tekenfilms te kijken

 13 Tel je de treden als je de trap oploopt?
Nee?

14 Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Echt wel 😎

15 Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Yesss💪

Zo dit was hem weer voor vandaag.
Als je het leuk vind mag je de tag gerust overnemen!

xGwen

Reacties

Populaire berichten