Update: 25 weken zwanger

HoiHoi,

vandaag een kleine zwangerschapsupdate voor jullie!
Het is een kleine update over de afgelopen 2 weken, waar heb ik mij mee bezig gehouden en hoe ik mij voel.




24 weken
→ Zo wat ben ik blij dat ik deze mijlpaal heb gehaald, de baby zou als die nu geboren zou worden tenminste geholpen worden in het ziekenhuis en ze zullen er dan alles aan doen om hem in leven te houden. Mijn zus is met 25 weken geboren dus vandaar ook wel de opluchting.

Verder hebben wij de kleine man erkend bij het gemeentehuis.
Erkennen betekend alleen nog niet dat hij gelijk ouderlijk gezag heeft over onze jongen, dit kan alleen pas geregeld worden zodra de kleine is geboren. Tegenwoordig kan dit gemakkelijk online met je DigiD en hoef je er dus niet meer voor naar de rechter ;)


25 weken
→ Op Zondag 30 april gingen we samen met mijn ouders en zus een gedeelte van de tulpenroute rijden, het weer zat gelukkig mee dus hebben we super mooie foto's kunnen maken!
Ben erg blij met het resultaat!
Bij dit veld moest ik er gewoon even ertussen gaan staan voor de foto! Past zo mooi bij de kleur van mijn jurkje!

(Gelukkig mag dit bij de meeste velden die mee doen aan de tulpenroute dan ook ;) )

Verder heb ik het deze week rustig aan gedaan, ik merk dat ik steeds meer mijn rust wat moet pakken.
De vreetbuien dienen zich ook aan sinds deze week en wanneer ik 's ochtends weer wil gaan slapen nadat mijn vriend is vertrokken naar zijn werk moet ik toch echt eerst wat eten voor ik dus kan slapen. 

Over 12 weken zou ik alweer 37 weken zijn (dit artikel komt echter een weekje later online dus 11 weken eigenlijk nog maar tot de 37😱 ), wat betekend dat hij al bijna 'af' is! Ik begin nu ook veel meer na te denken over de bevalling en ben rustig aan bezig mijn plannen daarvoor op papier te zetten. Ik heb namelijk wel wat wensen, niet specifiek de manier waarop bevallen en pijnbestrijding maar meer voor wie ik er bij wil hebben. 

Lijkt het jullie leuk om daar een artikel over te lezen? Of andere dingen wat betreft zwangerschap?
Laat je ideetjes of een andere leuke reactie hieronder achter :)


xx Gwen





Reacties

Populaire berichten