Car confession tag!

Hoii! Vandaag weer een leuke tag voor jullie,

Namelijk de car confession tag!





1.Heb je een auto?
Ja zeker, een opel astra station uit 2008!

2. Waarom heb je een auto?
Om van a naar b te komen, boodschappen te doen en gewoon om mezelf te verplaatsen.

3. Wat was je eerste auto?
Een mini one uit 2003! Naar het model van 2004.. mis hem nog steeds

4. Wat voor een kleur heeft je auto?
Zilver/beige metallic, vrij uniek kleurtje volgens mij!

5. Heb je al eens een botsing gemaakt? Wat gebeurde er en hoe liep dat af?
Nee nog nooit! 'Klopt af'

6. Heeft je auto een bijnaam?
Eup!

7. Heb je al eens een lekker band gehad? Hoe heb je het opgelost?
Ook nog nooit. 'klopt weer af'

8. In wat voor auto rijd je over 10 jaar?
Mijn vriend en ik hebben al afgesproken dat onze volgende auto een opel insignia station word in het wit, anders hoop ik wel weer iets van een mini te hebben voor erbij!

9. Hoe vaak was je je auto?
Nu we hem net hebben vaker, al 3x naar de wasstraat geweest sinds 7 april en het is nu net mei..

10. In welke auto reed je als je 20 jaar geleden leefde?
Uhmm, ik weet het niet zo goed.. Denk iets van een kever ;)

11. Welke van de 3 kun je wel missen: airconditioning, automaat of 5 deuren?
Automaat, heb alleen versnelling gereden en vind dit nu niet bepaald vreselijk.

12. Automaat of versnelling?
Versnelling, nog nooit in een automaat gereden vandaar haha.

13. Heb je wel eens gelift?
Nope! Lijkt mij wel grappig om een keer te doen, maar je weet nooit wat voor mensen stoppen natuurlijk. Mijn ouders hebben het vroeger wel vaak gedaan!

14. Wat kun je het minst goed: achteruit inparkeren, hellingproef, keren op de weg?
Uhmm.. Dan toch het achteruit inparkeren, gaat vooral mis wanneer er niet veel ruimte is.. Maar ik blijf proberen en oefenen ;)

15. Hoe lang heb je je rijbewijs al?
Sinds november 2016 dus nog niet eens zo heel erg lang.

16. Wat is je droom auto?
Een mini (cabrio), heb ik dan al gehad maar zou ik zo weer willen, top ding!

17. Zing je wel eens in de auto?
Wanneer niet?

18. Waar luister je naar in de auto?
100% NL, Q-music, Sky Radio... Van alles komt er voorbij!

19. Zou je de weg nog kunnen vinden met behulp van een ouderwetse wegenkaart?
Ja denk het wel! Maar dan kijk ik denk ik vooraf welke route ik ongeveer moet hebben.

Zo dit was de tag!
Hebben jullie je rijbewijs al?
En welke bijzondere verrichting vinden jullie het lastigst om uit te voeren?

xxGwen

Reacties

Populaire posts