Mac pro palette


In mijn blogje van het dagje weg naar Den Haag deelde ik al dat ik bij de pro store een Pro Palette had samengesteld.

Vandaag deel ik mijn gekozen producten!


Op internet had ik al vaker de pro palettes voorbij zien komen.
Ideaal! Je kan zelf de grootte uitkiezen en ook zelf de inserts die je dan in het palette wilt.

Doordat je dus zelf alles kan samenstellen kan je het in jouw ogen perfecte palette samenstellen!
Ik koos voor de single large compact en 9x eyeshadow/concealer insert en 2x blush/contour insert.
Dat deed ik zodat het palette straks mee op vakanties kan nemen.


Ik hou ervan om te experimenteren met verschillende kleurtjes en omdat ik hem straks mee wil nemen op vakanties ben ik van plan om zowel natuurlijke alledaagse kleurtjes in het palette te doen en wat fellere kleurtjes die ik dan weer kan gebruiken met uitgaan/feestjes. 

Verder heb ik gekozen voor een wat natuurlijke blush kleur en ik wil uiteindelijk ook iets van een contour/bronzer in het palette. 

Mijn gekozen oogschaduw kleurtjes: Linksboven Cork, rechtsboven Malt, links onder Red Brick en Steamy
De blush kleur: dessert rose


Hier zie je hoe het palette er nu uiteindelijk uit ziet nadat ik hem in elkaar heb gezet.

Ik heb hem al een aantal keer gebruikt en ben echt super tevreden met de kwaliteit.

In de loop van de tijd wil ik hem langzaam gaan vullen met kleurtjes die ik ook echt vaak wil gaan gebruiken. Want dat merk ik vaak met 'vaste' palette dat ik daar maar een paar kleuren veel van gebruik.

Hebben jullie zelf ook een pro palette?
En welke mac oogschaduw kleurtjes raden jullie mij aan om toe te voegen in mijn palette?

xxGwen

Reacties

Populaire berichten