Series waar ik naar kijk!

Hoi hoi!

Vandaag deel ik een artikel over series!
Ik ben eigenlijk helemaal geen serie kijk persoon.. Ik heb er de concentratie denk ik niet voor of ik vind iets al gauw 'nep'..

Toch zijn er een paar waar ik graag naar kijk!
Vandaag dus het lijstje waar ik deze series in deel!

Alle series kijk ik via Netflix en sinds ik dit vorig jaar heb ben ik dus echt verslaaaaafd, hahaha
Lezen jullie mee?




1. Als eerst: Orange is The New Black!
Ik ben helemaal gek op de serie. Piper kan ik wat dat betreft niet echt uit staan, maar de rest van de personages vind ik geweldig om naar te kijken! Ik kan dus ook echt niet wachten op het nieuwe seizoen 🙆

Seizoen 4 heb ik in 1 dag uitgekeken en ga ik beslist nog een keer kijken voor seizoen 5 uit gaat komen!



2. 13 reasons why
Oke. Iedereen heeft het er over. Toen de serie net uit was wou ik hem eigenlijk niet zien. Ik vond hem een beetje te gehyped, en omdat ik PLL en Gossip Girl ook helemaal niks vind... Dacht ik dus dat ik 13 reasons why ook niks zou vinden.. Maar toen, tja keek ik 1 aflevering en was ik verkocht.
Ik kan uren over de serie praten om achter dingen te komen die ik misschien nog niet wist.
Hier is in ieder geval de trailer!



Oh en ik lees net op girlscene.nl dat er zeeeeer waarschijnlijk een seizoen 2 komt!


3. Last but not least: Jane the virgin
Tuurlijk, een verhaal zoals in de serie zou zeeeer waarschijnlijk nooit voorkomen in het echt, maar toch. Het is een erg leuke serie en de actrice die Jane speelt vind ik super gecast.
Door dat er een verteller de serie een beetje bij elkaar praat vind ik hem vooral leuk. Het is gewoon wat anders dan andere series. Op het moment ben ik nog niet klaar met het eerste seizoen. De serie kijk ik meer tussendoor en niet in 1 stuk achter elkaar net als OiTNB en 13RW... Ik ben heel benieuwd hoe dit seizoen afloopt, daarna kan ik gelijk door naar seizoen 2 want die staat inmiddels ook al op Netflix!




Welke series zouden jullie aanraden?
Hebben jullie zelf 1 van de bovenstaande series gekeken?

xxGwen



Reacties

Populaire berichten