Update: 30 weken

Zoals ik in de update van week 29 schreef beloofde het een lekker druk weekje te worden!
Bezoek aan de verloskundige en de kinderwagen werd geleverd!




Helemaal aan het begin van week 30 werd de bestelling van baby dump geleverd.
Tijdens de negenmaandenbeurs hadden ze een super actie op de kinderwagen die wij graag wouden, dus die hadden we toen besteld. De wagen hebben we van mijn en zijn ouders gekregen, daar zijn we ze super dankbaar voor!

Ik was net klaar met ontbijten en mijn make-up doen toen de deurbel ging, ze waren dus mooi op tijd! Enige jammere was wel dat ik nog de hele dag in spanning zat te wachten tot vriendlief thuis kwam zodat we samen de kinderwagen in elkaar konden gaan zetten..
zie hier alle pakketen die ze kwamen brengen ;)
Bij de wagen kregen we een voetenzak, campingbedje, maxi-cosi en dooky cadeau! Je kon ook voor een luiertas kiezen die je er gratis bij kon krijgen, maar in plaats daarvan koos ik voor de tas van mutsy zelf. Daar moesten we dan wel zelf voor betalen, maar het bedrag van de andere luiertas werd eraf gehaald waardoor die wel wat goedkoper dan normaal was ;)



En dit is hem dan! Onze wagen, we kozen voor de Mutsy Evo Urban Nomad in de kleur Dark Grey. Ook hebben we voor een antraciet onderstel gekozen, dat vonden we beide mooier dan een zilver onderstel. Hij rijdt super soepel en is heel wendbaar en klein op te vouwen! Ben benieuwd hoe die ons straks bevalt wanneer die echt wordt gebruikt.

De volgende dag brachten we een bezoekje aan ikea om nog een kastje te halen voor de babykamer en reden we nog even langs de prenatal voor wat kleine dingetjes.
Ook gingen we Zwolle zelf nog in en daar kochten we het eerste pakje van de kleine man!

We hadden deze week ook weer een afspraak bij de verloskundige.
Omdat ie met de 3D/4D echo zo groot gemeten was moest ik even snel mijn suiker prikken, gelukkig was dit allemaal in orde. Mijn ijzer werd ook gelijk gemeten, die was helaas wel weer aan de lage kant, dus ik zit weer aan de ijzertabletten (😣  ). 

Ik vond het ook weer eens tijd voor een buikfoto, daarmee sluit ik deze update ook weer mee af!
xx Gwen


Reacties

Populaire berichten