Update: 31 weken zwanger

Ahhh,

ik ben alweer 31 weken zwanger 😱
Het gaat de laatste tijd voor mijn gevoel zo ontzettend snel..
Deze week was iets rustiger dan afgelopen week, maar ik heb geprobeerd om er nog een leuk weekoverzichtje van te maken.




Afgelopen zaterdag gingen we weer even samen naar de winkels. Voor de tuin hadden we nog wat schermen nodig waar de blauwe regen en roos straks mooi via omhoog kunnen groeien. Maar helaas de gene die wij nodig hebben waren uitverkocht..

Ook gingen we nog even naar de kwantum en andere woonwinkels/bouwmarkten om te kijken voor raamdecoratie op de babykamer. Jammer genoeg hadden ze de maat niet die we nodig hebben, dus daar moeten we binnen kort nog even voor kijken. Het heeft ook geen haast want de bedoeling is dat de kleine in het begin toch bij ons op de kamer komt slapen.

In het centrum zit er een heel leuk winkeltje met allemaal kleertjes en speelgoed. Elke keer nemen we daar wel even een kijkje. Deze keer kocht ik een heel leuk speelgoedje van happy horse; een dikkie dik die je aan de box, autostoel of kinderwagen kan klemmen.
Super leuk!


Verder hebben we nog wat rond gekeken voor een box. De box die we zouden overnemen is helaas kapot gegaan dus nu moeten we gaan kijken voor een vervanger. Daar gaan we van het weekend mee verder, dus als we er 1 scoren krijgen jullie dat in de update van week 32 te zien!
Ik zelf vind een ronde box erg leuk voor bij ons in de woonkamer, alles is al zo vierkant en hoekig dus een ronde box lijkt mij heel leuk!

De volgende update zal over 2 weken pas verschijnen! Het wordt dan een combinatie van week 32 en 33.

tot de volgende blog!

xx Gwen

Reacties

Populaire berichten