zwangerschapsupdate: week 32 en week 33!

Hoii!
Hier de update van de afgelopen twee weken! (week 32 en 33)
Achteraf gezien had ik hem uiteindelijk best makkelijk in twee delen kunnen doen, maar he ik daar kwam ik iets te laat achter 😳

De afgelopen twee weken waren wat drukker dan verwacht achteraf en er is super veel gebeurd weer!
Lezen jullie mee?

De update is ook wat vertraagd online gekomen ;)



Week 32
Aan het einde van week 31 vertelde ik over dat we bezig waren met rondkijken voor een box.
Nou dezelfde avond dat ik het blogje aan het afmaken was ging ik nog even kijken op marktplaats of er in de buurt een ronde box werd aangeboden; en ja hoor!
In de buurt werd er eentje aangeboden. Samen met mijn vriend overlegt en een berichtje naar de adverteerder gestuurd. Die zaterdag hebben gingen we even kijken en namen we hem mee! De box ziet er nog super uit en kan zeker nog een rondje mee. Nu staat de box nog een beetje doelloos in een hoekje in de woonkamer, maar we zijn er in ieder geval heel blij mee!
De kat wilt er alleen soms in gaan liggen.. Iemand misschien tips?
Nadat we de box hadden opgehaald waren we nog even gaan kijken bij de Hanze dagen in kampen.
Er waren allerlei kraampjes en veel mooie zeilboten te zien!

Die avond bestelde ik ook wat stofjes om zelf wat broekjes te gaan maken en een box kleed.
Dit kwam de woensdag daarna binnen. Zelf heb ik alleen geen naaimachine, dus moest ik nog wel even wachten tot ik vrijdag naar mijn moeder zou gaan.
hier wordt uiteindelijk een boxkleed van gemaakt. De kleur staat heel mooi bij de kleur van de box!


Week 33
Vrijdag kwam mijn moeder mij al vroeg ophalen. 's Middags zou mijn vriend namelijk nog even met de auto naar de garage gaan, maar dat zou lastig worden natuurlijk als ik de auto mee had ;)
We besloten eerst nog even een lekker bakje koffie te gaan drinken bij batavia stad.
Dat bleek uiteindelijk een goede beslissing, want er was een of andere kortingsactie! (of misschien juist geen goede beslissing want de halve tumble&dry jongensafdeling ging mee😅😜) oke dat is ook wel weer overdreven, maar goed geslaagd was ik wel!

Nadat we weer bij mijn ouders thuis waren gingen we aan de slag met de broekjes.
Ze zijn nog niet helemaal af, dus die laat ik in de volgende update zien!

Verder zijn we weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige en hadden we nog een informatie avond over bevallen. Ook heb ik nu samen met mijn verloskundige en vriend de beslissing gemaakt om straks een bevalbad te gaan huren en dus in principe thuis te gaan bevallen (tenzij dr complicaties optreden waarom we naar het ziekenhuis zouden moeten;) ).
Voor de informatie avond gingen we eerst nog lekker uit eten!
xx Gwen
ohja en deze foto maakte ik met precies 33 weken! Hij is weer flink gegroeid!!!


Reacties

Populaire berichten